Korona projekty.


Keďže počas korony bol kľud, podarilo sa mi dokončiť niekoľko projektov.

  1. urobil som si poriadok v dokumentoch na serveri. (a uvoľnil miesto)
  2. prehodil a stišil som si počítače v skrinkách. hlavne PC na retrohranie predtým v desktopovej skrinke hučal.
  3. upravil som si starý DELL OptiPlex GX620 na funkčný a tichý počítač
  4. dokončil som RadiantSystem P845 – F003 na prácu s QBasicom a dualboot s antixom
  5. zbastlil som prehrávač zo starého autorádia AIWA
  6. urobil som si squeezbox z Raspberry Pi B+
  7. skoro som dokončil antix xfce respin, tam mi chýba ešte podolaďovať USB image inak je v podstate hotový.
  8. upratal som pivnicu
  9. prečítal som pár kníh (Dragon Age prvé 4 diely, pár kníh k balíčkovacím systémom v linuxe, preštudoval manuál k antix a mx linuxu)
  10. zrušil facebook a nainštaloval windows 10 namiesto tamagochi

Nie je toho veľa ale pomaly a isto sa dopracovávam k ďaľším restom.

Galéria

DELL OptiPlex GX620. Doska, obrazovka zo stareho 21.5″ LCD a hliníkové sĺpiky.

Autorádio AIWA CDC-R227 s FM transmitterom SENCOR napájané zo zdroja z Opticuum multiroom. Dajú sa pripojiť akékoľvek 4 alebo 8 Ohmové repro max 2x30W. momentálne zapojené nejaké Magnaty.

Raspberry Pi B+ s reproduktormi Genius. OS piCorePlayer pripojené na NAS Synology a LMS (Logitech media server).

Raspibox zvnútra. Rpi 1B+, zdroj MEAN WELL RS-15-5 (5V/3A). Na GPIO je RTC modul DS3231 (ER-RPA32311R)

Vľavo prístup cez webové rozhranie na LMS na Synology. Vpravo manažment Raspberry Pi cez webstránku LMS. Rovnako funguje ovládanie cez web.

Aj cez mobil.

Pokiaľ chcete mať lepší zvuk odprúčam prepojiť z dobrým DAC a zosilňovačom. A samozrejme reproduktormi.

Mne to takto ako kulisa stačí, ale test cez Technics a na reproduktory Warfedale či Onkyo zostavu prešli so zaujímavým výsledkom, napriek tomu, že je použitý analógový výstup Raspberry Pi.

AntiX 19.3 s XFCE DE. Momentálne v stave testovacom. Svetlá a tmavá varianta.

Windows 10 Pro namiesto Windows 7.